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24 Marzo 2023

Gisada makes its debut at COSMOPROF 2023

  • Posted By : Zedcomm/
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  • Under : Cosmoprof, event, news, Zedcomm pr

From 16 to 20 March, the 54th edition of the world’s leading trade fair for the entire professional cosmetics and beauty industry, Cosmoprof WorldWide Bologna, was held in Bologna. The trade fair dedicated to the world of perfumery and cosmetics brings together the offerings of the world’s best brands. Gisada – the Swiss perfume brand born in Zurich in 2013 that is sold in Italy from September 2021 in all Douglas shops – made its debut in this setting. The Swiss beauty brand’s stand was indeed present in a special space within the Bologna fair, the Extraordinary Gallery, intended for luxury beauty companies and manufacturers of highly selected brands, attentive to the raw materials used and the packaging. The perfume company, with an elegant, modern stand, chose refined glass displays with all its 100% Made in Switzerland references inside and a large billboard of its latest product launch, Ambassador Intense, with an exceptional Italian testimonial, Michele Morrone. In this setting, the company presented its fragrances: from the Ambassador line launched in 2019 to the latest two new products, the Ambassadora fragrance launched in 2021 and the new entry for 2022, Ambassador Intense, an even more intense and lively reinterpretation of Ambassador Men. In addition to the 4 Ambassador references already distributed in Italy at Douglas stores, Gisada has exclusively presented its ‘Luxury Collection’ line composed of 5 fragrances: Gisada Imperial, Gisada Iris, Gisada Oud, Gisada Rose and Gisada Royal. The packaging is even more refined and precious, as are the selected ingredients that give life to extremely high-quality fragrances that leave a very pleasant trail.

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24 Marzo 2023

Gisada debutta a COSMOPROF 2023

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Dal 16 al 20 marzo si è tenuta a Bologna la 54esima edizione della fiera leader mondiale per l’intera industria della cosmetica e della bellezza professionale, Cosmoprof WorldWide Bologna. il salone dedicato al mondo della profumeria e cosmesi, che raccoglie l’offerta dei migliori brand a livello mondiale. Gisada – il brand di profumi svizzero nato a Zurigo nel 2013 e venduto in Italia a partire da settembre 2021 in tutti i punti vendita Douglas – ha deciso di debuttare in questo contesto. Lo stand del beauty brand svizzero era infatti presente in uno speciale spazio all’interno della fiera bolognese, l’Extraordinary Gallery, destinato alle aziende beauty del lusso e ai produttori di marchi altamente selezionati, attenti alle materie prime utilizzate e al packaging. Protagonista – con uno stand elegante, moderno, la maison di fragranze, che ha scelto per l’allestimento dello stand raffinati espositori in vetro con all’interno tutte le sue referenze 100% Made in Switzerland e un grande manifesto del suo ultimo lancio prodotto, Ambassador Intense, con un testimonial italiano d’eccezione, Michele Morrone. In questo contesto l’azienda ha presentato le sue fragranze: dalla linea Ambassador lanciata nel 2019 alle ultime due novità prodotto, la fragranza Ambassadora, lanciata nel 2021 e la new entry del 2022, Ambassador Intense, rivisitazione ancora più intensa e vivace di Ambassador Men. Oltre alle 4 referenze Ambassador già distribuite in Italia presso gli store Douglas, Gisada ha presentato in esclusiva la sua linea ‘Luxury Collection’ composta da 5 profumi: Gisada Imperial, Gisada Iris, Gisada Oud, Gisada Rose e Gisada Royal. Il packaging è ancora più ricercato e prezioso, così come gli ingredienti selezionati che danno vita a fragranze di estrema qualità che lasciano una piacevolissima scia.

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